بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح‌الله‌زاده: 15درصد شانس مديرعاملي دارم

علي فتح‌الله‌زاده پس از پايان جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرويز مظلومي روز گذشته برنامه‌هايش را به هيئت مديره باشگاه ارائه کرد و قلعه‌نويي هم امروز برنامه‌هاي خود را داد.
قلعه‌نويي گزينه جدي سرمربيگري استقلال است اما تا وضعيت مديرعامل باشگاه به طور شفاف مشخص نشود نمي‌توان سرمربي انتخاب کرد. هر روز مي‌گويند يکي مي آيد يکي مي‌رود و هر روز هم يک مديرعامل جديد رو مي‌شود.
وي افزود: من هم امروز نقطه‌نظراتم را در جلسه هيئت مديره گفتم و صحبت‌هاي شهرياري را هم به عنوان يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال گوش کردم هنوز انتخاب سرمربي قطعي نشده است.

وي در مورد اينکه خودش مديرعامل است چرا سرمربي انتخاب نمي‌کند، گفت:‌ مديرعاملي من با اما و اگر است و ممکن است من امروز يک نفر را به عنوان سرمربي انتخاب کنم و مديرعامل جديد بگويد او را نمي‌خواهم و اينگونه استقلال ضربه مي‌خورد. با قلعه‌نويي هم صحبت شد، قرار شد او تا 2 روز آينده به طور مکتوب برنامه‌هايش را ارائه دهد. در نهايت با تدبير وزير مديرعامل باشگاه انتخاب مي‌شود و روز شنبه استقلال هم مديرعامل و هم سرمربي قطعي خواهد داشت.
وي در مورد اينکه فضاي جلسه چطور بود و آيا استعفا کرده يا نه گفت: من نمي‌توانم استعفا بدهم، مقابل اين همه هوادار مسئول هستم و به خاطر آنها سخت‌ترين کارها را تحمل مي‌کنم و به خاطر هواداران صحنه را خالي نمي‌کنم با کسي هم دعوا ندارم هيئت مديره مي‌تواند مديرعامل انتخاب کند.
فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه برخي روزنامه‌ها از جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال به عنوان مذاکره گروه 1+5 ياد کرده بودند، گفت: 1+5 مي‌شود 6.من با نجف‌نژاد رفيق هستم و با رسولي‌نژاد هم تا يک هفته پيش خيلي رفيق بودم اما اطلاعات تحريک‌آميز به او دادند و من هم نمي‌خواستم امروز به جلسه هيئت مديره بيايم. من چسبيده به استقلال نيستم. من به حرمت هوادار در استقلال حاضرم اما رسولي‌نژاد به من گفت که در اين جلسه شرکت کنم و به حرمت او آمدم.


مديرعامل فعلي استقلال در مورد اينکه زرينچه به خاطر نحوه انتخاب قلعه‌نويي استعفا کرده است، گفت: من نظر خودم را گفتم و در مورد ديگران نمي‌توانم حرف بزنم. من آدمي منظم و علمي هستم که با برنامه‌ريزي اروپايي تيم را مي‌بندم.

وي در مورد اينکه چقدر احتمال دارد زوج فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي فصل آينده در استقلال باشند، گفت: من اين حق را براي باشگاه و قلعه‌نويي قائل شدم  گفتم شايد باشگاه نخواهد که من مديرعامل باشم يا برعکس. بنابراين حرمت‌ها را حفظ کنيم روز شنبه تصميم نهايي در مورد مديرعامل و سرمربي گرفته خواهد شد.
وي افزود: بايد براي دکتر عباسي رئيس مجمع باشگاه استقلال اين حق را قائل باشيم که او انتخابش را انجام دهد. زيرا در قبال اين انتخاب بايد تاوان بدهد اگر فتح‌الله‌زاده خوب کار کند هيچ‌کس به وزير ورزش نمي‌گويد دستت درد نکند اما وقتي که من خوب کار نکنم همه از او سؤال مي‌کنند. بنابراين وزير ورزش بايد تدبير کند به عقيده من مديرعامل استقلال در حد يک وزير و يا حتي بالاتر از وزير است و بايد با تدبير انتخاب شود. اگر من را انتخاب نکنند مي‌گوييم دمشان گرم. اينگونه نيست که اگر من باشم به‌به چه‌چه کنم و اگر نباشم عليه آنها صحبت کنم.
فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه شهرياري امروز در هيئت مديره برنامه‌هايش را ارائه کرد يا نه گفت:‌ پدرمان درآمد شهرياري يک ساعت حرف زد و من بين 8 تا 10 دقيقه صحبت کردم من به عنوان عضو هيئت مديره حرف‌هاي او را گوش کردم.
وي در مورد شانس مديرعاملي خود در باشگاه استقلال گفت: فرزامي گفته است من 5 درصد شانس مديرعاملي دارم من به او گفتم حسين‌آقا اگر مي‌خواهي بگويي درست بگو اگر من در هيئت مديره يک آدم داشته باشم حداقل 15 درصد شانس مديرعاملي دارم چرا شانس من را خورده‌ايد.

وي در مورد حضور اکبرپور و عنايتي در استقلال گفت: من در کار سرمربي دخالت نمي‌کنم و هرکس که سرمربي شد خودش مي‌داند چه بازيکناني به تيم بياورد و مسئوليت فني تيم هم با اوست.
مديرعامل فعلي استقلال در مورد اينکه در سفر به ترکيه با وزير ورزش لابي کرده است تا مديرعامل بماند، گفت: من لابي نکردم زرنگ‌تر از اين حرفها هستم.
وي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است به عنوان مشاور وزير در وزارتخانه ورزش حضور داشته باشد، گفت: به من بگويد مشاور وزير باشد به عنوان کارشناس هم کار مي‌کنم اصلاً به من بگويند برو مي‌روم البته سطح من بالاتر از اين حرفهاست.
فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه سايت وزارت ورزش قلعه‌نويي را به عنوان سرمربي انتخاب کرد، گفت: سرمربي را مديرعامل انتخاب مي‌کند سوبرداشت شده است قلعه‌نويي اصلي‌ترين گزينه است و اکثريت اعضاي هيئت مديره دوست دارند قلعه‌نويي مربي شود اما باز هم مي‌گويم سرمربي را مديرعامل انتخاب مي‌کند.
وي در مورد اينکه در ديدار ايران و آلباني فتح‌الله‌زاده بيشتر از وزير تشويق شد، گفت: اين مسئله براي خودم عجيب بود به عباسي گفتم خداوکيلي من به اين افراد پول نداده‌ام که من را تشويق کنند اين مسئله خودجوش است و سفير ايران خنديد و گفت ما پول‌ها را داديم تا شما را بيشتر تشويق کنند.
مديرعامل فعلي استقلال در مورد اينکه امروز خيلي خوشحال هستيد ظاهراً در اين باشگاه خواهيد ماند، گفت: من چه بروم چه بمانم خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 3 / 1391برچسب:فنح الله زاده,هیت مدیره,استقلال,طرفداران,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com